خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین؛

مکتب مقاومت ملت ایران، الگوی ملت های آزادی خواه جهان است 

مکتب مقاومت ملت ایران، الگوی ملت های آزادی خواه جهان است 
کاظمی گفت: دشمنان، صدام را با ارائه پیشرفته ترین تجهیزات به جنگ ایران فرستادند اما ملت ایران هرگز تسلیم دشمن نشدند و این مکتب مقاومت امروز جهانی شده است.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۴۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) با حضور سید جمال الدین حسینی فرماندار، سرهنگ درزی جانشین سپاه ناحیه امام علی(ع)، سعید رحمانی رئیس اداره بنیاد شهید و جمعی از مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تاکستان در سالن امام علی(ع) اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این مراسم بیان کرد: دشمنان ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی کنار هم قرار گرفتند و می خواستند جمهوری اسلامی را از بین ببرند. آنها صدام را با ارائه پیشرفته ترین تجهیزات به جنگ ایران فرستادند اما ملت ایران هرگز تسلیم دشمن نشدند و این مکتب مقاومت امروز جهانی شده است.

وی افزود: دشمنان نگران قدرت گرفتن ایران در منطقه هستند، امروز برای اینکه در منطقه کاری انجام شود نیاز است جمهوری اسلامی همراهی کند و این مسئله ترس به جان دشمنان انداخته است.

کاظمی با اشاره به این که در این ماجرا برخی تحلیل می‌کنند که سرمایه اجتماعی آسیب دیده و مسائل ریشه اقتصادی دارد، تاکید کرد: بخشی از این تحلیل‌ها درست است اما اینها مبنای جریانات نیست، گسل نارضایتی اجتماعی وجود دارد و دشمن روی آن سوار شده است. علت اصلی وقوع حوادث اینها نبود، علت اصلی این است که طی دو دهه اخیر آمریکایی‌ها به شدت دچار انفعال شدند و امروز در موضع انفعال دست به این اقدام زدند.

وی افزود: در این فضا کسانی که به زن، زندگی و آزادی کمترین اهمیتی می‌دهند شعار خود را بر مبنای زن، زندگی و آزادی قرار دادند؛ می‌خواهند حرکتی انجام دهند که اسمش را انقلاب گذاشتند اما در کارنامه‌شان منفورترین اقدامات را علیه زنان انجام داده‌اند.

کاظمی تاکید کرد: آن‌ها اغلب تکنیک‌های منافقین را به کار بردند و متوسل به گروهک های ضعیف شده تروریستی و یک زن وطن فروش خائن فراری و آواره شده اند

این مسوول عنوان کرد:ضرب شصتی که دشمن از انقلاب اسلامی ایران خورد در تاریخ فراموش نخواهدشد.دشمنان با راه اندازی جنگ ترکیبی و تبلیغات گسترده قصد داشتند در سالگرد اغتشاشات مردم را به خیابان بکشانند و ناامنی ایجاد کنند 

وی در ادامه بیان کرد: اما ملت ایران در هیچ نقطه این سرزمین، فریب این تبلیغات را نخوردند و همراه دشمنان نشدند و شکست سنگینی به دشمنان وارد ساختند.

کاظمی خاطرنشان کرد: دشمن امروزه با تانگ و سلاح و تجهیزات به جنگ ملت ایران نمی آید. آن‌ها جنگ ترکیبی راه می اندازند و در همین فضاهای مجازی سعی می‌کنند دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را کوچک نشان دهند و نگذارند کارهای عظیم و دستاوردهای بزرگ که در تمام عرصه ها هر روز حاصل می‌شود به چشم جهانیان بیاید.

وی در ادامه افزود: باید تاکتیک‌های دشمن را شناخت و بموقع با آن مقابله کرد. امروز فرهنگ مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم که حاصل ۸ سال دفاع مقدس و جنگ رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود یک فرهنگ جهانی شده و ملت آزاده دنیا از این فرهنگ الگو می‌گیرند و زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند وبا ظالم می‌جنگند و پیروز می‌شوند.

وی با بیان اینکه راهبرد کلان دشمن این است که دفاع مقدس را تحریف کند، اظهار کرد: تکلیف همه مسوولین در نظام جمهوری اسلامی این است که به تبیین و انتقال ارزش های دفاع مقدس بپردازند. با توجه به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، تشریح دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دست اندکاران این حوزه باید با استفاده از ظرفیت های خلاقانه و فناوری های نو در حوزه معرفی دفاع مقدس هر چه با شکوهتر اهتمام داشته باشیم.

کاظمی اذعان کرد: در طول ۴۴ سال ما انوع جنگ داخلی، تحرکات تجزیه طلبان، حضور منافقین، دفاع مقدس، جنگ اقتصادی، تحریم، جنگ روانی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را تجربه کردیم. دشمنان می‌دانند که اگر دست به اقداماتی بزنند پاسخ دندان شکنی از ایران مقتدر دریافت خواهندکرد از این جهت هر وقت کوچکترین سناریویی علیه جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد سریعا آنرا دستاویز خود کرده وبه دنبال ضربه زدن به ثبات امنیتی کشور اقدامات خود را آعاز می کنند، تبلیغات رسانه ای گسترده با رویکرد آسیب زدن به آرامش روانی جامعه صورت می دهند. همین شیوه‌نامه آن‌ها اخیرا این بود که مسیر فراخوان‌ها را در شهریور ماه به اوج خود برسانند اما امروز ما شاهد شکست‌های پی در پی در اعلام فراخوان‌ معاندین هستیم و ایران مقتدر ما چنان مستحکم است که با این اقدامات هیچ خللی در اراده عناصر حق جوی این نهاد انقلابی رخ نخواهد داد.

 این مسئول اضافه کرد: هفته دفاع مقدس ظرفیت عظیم اندیشه امام در آرمان خواهی برای دفاع از مظلومین است که می تواند محور اتحاد کشورهای اسلامی باشد تا بتوانند در کنار هم دست قدرت های پوشالی و مزاحم را از ممالک اسلامی دور کنند. علت دشمنی جبهه استکبار با ملت ایران و همه‌ ملت‌های آزاده روشن و معلوم است، آنچه ایران را از جهات مختلف متفاوت کرده الگو و سبک مدیریتی در طول سال‌های متمادی است که باعث شده تا دستاوردهای عظیم در تمام عرصه ها علمی و نظامی و دفاعی و ... بدست اورده و انقلاب اسلامی همیشه اثرگذار باشد و دشمنان را وادار به عقب نشینی کند.

وی افزود: سبک مدیریتی انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس خودش را در قالب دفاع مقدس متکی به ملت نشان داد، امروز نیز در اوج شرارت دشمنان، به همراه ملت آزاده کشورمان توانست از سخت‌ترین گردنه ها عبور کند در ادامه نیز امروز به قله برسد.

 

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار